Sunday, July 22, 2012

markafoni'den aldığım tuniğim....



 herkese merhaba arkadaşlar.ramazan-ı şerif nasıl geçiyor.oruçla aranız nasıl.benm dayanamama gibi bi sorunum olmuyor ama akşama doğru kemiklerim ağrıyor eklem yerlerimin ağrısından duramıyorum.bende çareyi kalsiyum,magnezyum ilaçları içmekte buldum.şimdilik rahatım geçen yılda böyle olmuştum serum takmışlardıçinşallah bu sene hastanelk olmam:)bu tuniği hatırlarsanız markafoniden almıştım bakınız burada..kombin yapmıştım ama yayınlamamışım sevgili arkadaşım tasarımın renklerinde dün akşam görünce aa ben bunu niye yayınlamamışım dedim ve hemen yayınlıyorum.heralde resim kötü çekildiği için yayınlamamışım kardeşim üst kattan çekdiği içn şu kıza bi öğretemedim fotoğraf çekmeyi:)sanki ben fotoğrafçıyım.:)o zaman böyle kombinlemişim tabi şimdi daha yaz için uyarlanabilir sandaletlerle...gömleğin kolları katlanabiliyor çıtçıtlı.içine bişey giyersem katlıyorum yoksa açık kullanıyorum ama katlı daha güzel bi havası var.. arkadaşlar bloğuma virüs bulaşmış.yabancı bi blogdan malesef .yaptım ama oldumu bilmiyorum bana bildiriseniz mutlu olurum.yorumlarınızı bekliyorum virüs hala varmı.o kadar uğraştık nşallah halledeblmişizdir.







                                                  tunik:markafoni,naıve

                                                  eşarp:aker yaz serinliği

                                                   pantolon:koton

                                                   ayakkabı:marka,moda papuch

                                                     çanta:salvodere...

                                       hoşçakalın hayırlı ramazanlar mutlu bereketli iftarlar:))

No comments:

Post a Comment